Pavel Kacerle: Splnil se mi sen. Pracoval jsem na Iron Manovi
3D grafik
„Zkuste se odlišit“ radí začínajícím kreativcům Pavel Kacerle. Jako VFX artist pracoval mezi špičkovými kreativci ze studií Marvel, Lucasfilm ad. Zpět do Evropy ho přitáhl fotbal a vize propojovat reálné a herní prostředí. Jeho hra Live penalty, kde si může každý zastřílet proti živému brankáři, živě a v multiplayeru, se stala nápadem roku 2020.
0:00 Jak ses dostal k počítačový grafice?
1:40 Měls podporu rodičů?
1: 59 Jak dál pokračovala tvoje kariéra?
3:45 Co dělá lightning technical director?
4:05 Je lepší se specializovat nebo se snažit být univerzální?
4:35 Na čem pracuješ v současnosti?
6:12 Co si myslíš o propojování světů a her?
6:33 Proč jsi odešel z Lucasfilm?
6:58 Proč jsi se vrátil do ČR?
7:31 Překvapilo nebo zklamalo tě něco v Hollywoodu?
8:07 Co bys poradil začínajícím kreativcům?
8:52 Co si myslíš o sebevzděláváním?
Buď v obraze
Přihlaste se k našemu newsletteru, dáme vám vědět o novinkách v oblasti vzdělání, o nových oborech, o profesních tipech a tricích. Nebo sledujte naši Facebookovou stránku Animace pro film a hry, největší odborné skupiny profesionálů a fanoušků animace. Stránka zde: facebook.com/creatoola