Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco ommodo consequat.

Monday to Friday: 9-20
Saturday to Sunday: closed

Honza Jinda: Získat job na hollywoodskym filmu není snadný, ale ne nemožný

3D grafik

Dělá 3D assety pro filmové efekty, hry a další aplikace. V poslední době spolupracoval na Avengers: Endgame, Pacific Rim, Venome a Dunkirk. „Dostat se ven není snadné, ale ani těžké,“ říká Honza a zmiňuje, že Češi se obecně zbytečně podceňují. Z vlastní zkušenosti radí, aby zájemci o práci v zahraničních studiích rozeslali showreal a byli trpěliví. Nikdo se neozve hned, ale jakmile vás budou potřebovat, napíšou vám.

0:00 Intro

0:35 Jak jsi se dostal ke 3D grafice?

1:04 Popiš nám svou dosavadní kariéru.

 2:10 Co je DNEG?

2:34 Co byla tvá práce na filmu Dunkirk?

2:49 Je těžké získat práci v zahraničním studiu?

3:36 Je lepší se specializovat nebo se snažit být univerzální?

4:56 V čem se nejčastěji liší představy a reálná praxe?

5:37 Jak se projevuje vliv nových technologií?

6:03 Jak vidíš budoucnost oboru?

Buď v obraze

Přihlaste se k našemu newsletteru, dáme vám vědět o novinkách v oblasti vzdělání, o nových oborech, o profesních tipech a tricích. Nebo sledujte naši Facebookovou stránku Animace pro film a hry, největší odborné skupiny profesionálů a fanoušků animace. Stránka zde: facebook.com/creatoola