„Dát lidem kvalitní zábavu, je dobrá životní náplň,“ sděluje své přesvědčení Ivan Buchta, kreativní ředitel Bohemia Interactive. Jeho pracovní náplní je vymyslet, o čem hra bude, naladit na ni svůj tvůrčí tým a pak už „jen“ kontrolovat, jak se vize naplňuje. V minulých letech pracoval na sérii her Arma. Zájemcům o práci ve vývojovém týmu her doporučuje toleranci, pokoru a otevřenost k myšlenkám druhých.
0:00 Intro
0:27 Přibliž svoji profesi
0:58 Na jakých projektech jsi pracoval?
1:44 Jaké byly tvé začátky?
5:01 Jak se lišila tvá představa herního průmyslu od reality?
9:26 Podporovali tě tví rodiče?
11:14 Dá se tím, co děláš, uživit?
12:16 Co máš na své práci rád?
12:27 Kdy příchází v tvé práci těžké okamžiky?
13:06 Co bys doporučil zájemcům o práci ve vývoji her?
14:53 Jaké předpoklady by měl mít zájemce o tuto profesi?
Buď v obraze
Přihlaste se k našemu newsletteru, dáme vám vědět o novinkách v oblasti vzdělání, o nových oborech, o profesních tipech a tricích. Nebo sledujte naši Facebookovou stránku Animace pro film a hry, největší odborné skupiny profesionálů a fanoušků animace. Stránka zde: facebook.com/creatoola
