Jára Plachý: I když máte talent, potřebujete řemeslo. Jedno bez druhýho nefunguje
animátor a herní vývojář
Tenhle nenápadnej chlapík Jára Plachý dělal na slavných hrách od Amanita Design jako jsou Botanicula, Machinarium nebo Samorost. A mimochodem hru Chuchel si celou vymyslel a vytvořil sám. Vystudoval na animátora, ale teď dělá hry. Ono umět toho víc, se vždycky hodí.
0:00 Intro
0:34 Jak jsi se stal herním vývojářem?
0:49 Jak jsi si vybral střední školu?
1:24 Kam jsi pokračoval ze střední školy?
1:42 Nelituješ zpětně svého rozhodnutí?
1:52 Co tě bavilo, když jsi byl malý kluk?
2:23 Jakým typem animace se zabýváš?
2:50 Jaké máš pracovní zkušenosti?
3:28 Co byla tvá první hra?
3:42 Na jakých dalších hrách jsi pracoval?
4:08 Jak vznikla hra Chuchel?
5:13 Co máš na své práci rád?
5:52 Hraješ hry?
6:11 Co bys poradil těm, kteří uvažují o podobné kariéře?
6:27 Jaké předpoklady by měli mít zájemci o tento obor?
6:53 Jaký ohlas mají tvoje hry?
7:36 Máš konkrétní příklad?
7:59 Jaká bude tvoje nová hra?
8:29 Jak vidíš svoji budoucnost?
Buď v obraze
Přihlaste se k našemu newsletteru, dáme vám vědět o novinkách v oblasti vzdělání, o nových oborech, o profesních tipech a tricích. Nebo sledujte naši Facebookovou stránku Animace pro film a hry, největší odborné skupiny profesionálů a fanoušků animace. Stránka zde: facebook.com/creatoola