Ivan Rylka: rozhled přes hranice vás nabije
herní 3D artist
Sám si říká modelář. Ve společnosti Hangar 13 vede tým, který ztvárňuje postavy do her. Díky své práci procestoval pořádný kus světa a zahraniční zkušenost doporučuje jako skvělý profesní impuls. I tak se mu Česká republika zdá jako fajn místo pro život i práci. Dobrých předpokladů pro pozici Character Artist vidí Ivan hned několik: talent, hravost, schopnost se učit a disciplínu. Musíte vytrvat.
0:00 Intro
0:35 Jak bys vysvětlil svoji práci?
1:47 Co ti tvoje práce dává?
2:46 Na jakých projektech jsi pracoval?
4:45 Mění se způsob vytváření postav díky technologiím?
6:44 Kde začal tvůj zájem o vývoj her?
7:26 Kde jsi hledal informace o možnostech pracovat na vývoji her?
8:04 Podporovali tě tvoji rodiče?
9:41 Dá se tím uživit?
10:48 Jak se lišila tvá představa herního průmyslu od reality?
11:38 Co máš na své práci rád?
12:10 Co konkrétně bys vypíchl?
12:55 Jaké předpoklady by měl mít zájemce o tuto profesi?
13:17 Jak bys definoval talent?
Buď v obraze
Přihlaste se k našemu newsletteru, dáme vám vědět o novinkách v oblasti vzdělání, o nových oborech, o profesních tipech a tricích. Nebo sledujte naši Facebookovou stránku Animace pro film a hry, největší odborné skupiny profesionálů a fanoušků animace. Stránka zde: facebook.com/creatoola