Ivan Buhta: Dát lidem kvalitní zábavu, je dobrá životní náplň
herní kreativní ředitel
„Dát lidem kvalitní zábavu, je dobrá životní náplň,“ sděluje své přesvědčení Ivan Buchta, kreativní ředitel Bohemia Interactive. Jeho pracovní náplní je vymyslet, o čem hra bude, naladit na ni svůj tvůrčí tým a pak už „jen“ kontrolovat, jak se vize naplňuje. V minulých letech pracoval na sérii her Arma. Zájemcům o práci ve vývojovém týmu her doporučuje toleranci, pokoru a otevřenost k myšlenkám druhých.
0:00 Intro
0:27 Přibliž svoji profesi
0:58 Na jakých projektech jsi pracoval?
1:44 Jaké byly tvé začátky?
5:01 Jak se lišila tvá představa herního průmyslu od reality?
9:26 Podporovali tě tví rodiče?
11:14 Dá se tím, co děláš, uživit?
12:16 Co máš na své práci rád?
12:27 Kdy příchází v tvé práci těžké okamžiky?
13:06 Co bys doporučil zájemcům o práci ve vývoji her?
14:53 Jaké předpoklady by měl mít zájemce o tuto profesi?
Buď v obraze
Přihlaste se k našemu newsletteru, dáme vám vědět o novinkách v oblasti vzdělání, o nových oborech, o profesních tipech a tricích. Nebo sledujte naši Facebookovou stránku Animace pro film a hry, největší odborné skupiny profesionálů a fanoušků animace. Stránka zde: facebook.com/creatoola