Honza Jinda: Získat job na hollywoodskym filmu není snadný, ale ne nemožný
3D grafik
Dělá 3D assety pro filmové efekty, hry a další aplikace. V poslední době spolupracoval na Avengers: Endgame, Pacific Rim, Venome a Dunkirk. „Dostat se ven není snadné, ale ani těžké,“ říká Honza a zmiňuje, že Češi se obecně zbytečně podceňují. Z vlastní zkušenosti radí, aby zájemci o práci v zahraničních studiích rozeslali showreal a byli trpěliví. Nikdo se neozve hned, ale jakmile vás budou potřebovat, napíšou vám.
0:00 Intro
0:35 Jak jsi se dostal ke 3D grafice?
1:04 Popiš nám svou dosavadní kariéru.
2:10 Co je DNEG?
2:34 Co byla tvá práce na filmu Dunkirk?
2:49 Je těžké získat práci v zahraničním studiu?
3:36 Je lepší se specializovat nebo se snažit být univerzální?
4:56 V čem se nejčastěji liší představy a reálná praxe?
5:37 Jak se projevuje vliv nových technologií?
6:03 Jak vidíš budoucnost oboru?
Buď v obraze
Přihlaste se k našemu newsletteru, dáme vám vědět o novinkách v oblasti vzdělání, o nových oborech, o profesních tipech a tricích. Nebo sledujte naši Facebookovou stránku Animace pro film a hry, největší odborné skupiny profesionálů a fanoušků animace. Stránka zde: facebook.com/creatoola