Dan Vávra: Nejlepší je, když si člověk dokáže zhmotnit to, co chce sám zažít
herní vývojář
Autor her Mafie a Kingdom Come: Deliverence má mnohem víc nápadů, než by mohl stihnout za jeden život. Od grafiky přes psaní herních scénářů se probojoval až na kreativního ředitele Warhorse Studios. V posledních letech se snaží dostat povědomí o herním průmyslu do školství, protože mu v tomto oboru chybí zkušení a vzdělaní tvůrci.
0:00 Intro
0:25 Jak vypadá tvůj běžný den?
0:55 Přibliž svoji profesi.
1:42 Kde vidíš počátek své kariéry?
3:05 Co na tvé aspirace říkali rodiče?
4:06 Na jakých projektech jsi pracoval?
6:02 Jak vlastně vznikla Mafie?
7:26 A jak to bylo s Kingdom Come: Deliverence?
7:54 Jak se proměnil herní průmysl během tvé kariéry?
9:12 Co máš na své práci rád?
11:39 Co bys poradil zájemcům o práci ve hrách?
13:22 Jak píšeš scénář ke hře?
14:26 Je v tvém případě ještě kam růst?
15:38 Co nejvíc pálí náš herní průmysl?
17:00 Jak to lze změnit?
Buď v obraze
Přihlaste se k našemu newsletteru, dáme vám vědět o novinkách v oblasti vzdělání, o nových oborech, o profesních tipech a tricích. Nebo sledujte naši Facebookovou stránku Animace pro film a hry, největší odborné skupiny profesionálů a fanoušků animace. Stránka zde: facebook.com/creatoola